poniedziałek, 23 marca 2015

Dziękuję

za wszystkie oddane głosy w konkursie Szyciowy Blog Roku.
Dzisiaj kołowiec podobny do tego swetra . Zrobiony na okrągłych drutach 6mm. Rozmiar większy . Dziury na rękawy zrobiłam gdy w 1/8 swetra miałem 30 oczek. Na końcu przed plisą miałam w 1/8 części swetra 55 oczek. Plisa ma 24 oczka. Lnianą nitkę, połączyłam  w nim z   cieniowaną litewską wełną - kolor nr 8.  Zużyłam 4 motki. Potrzebujemy 5 motków jeżeli chcemy ładnie połączyć kolory.
 Very nice Usva. 

17 komentarzy:

  1. Wciąż podziwiam te kołowce. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak zwykle mistrzostwo świata! Niesamowite tempo, bajeczne kolory, super swetrzysko do otulania! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny niezwykły sweter w pani wykonaniu ;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nabieram ochoty pomału na tego kołowca ;) ale czy wystarczy mi około 1200metrów nitki i żeby robić drutami 4, bo jak mi braknie w połowie to będzie cienko, podpowiedz coś Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały kołowiec to ok. 1100m,
      1200m na średni czy duży to będzie za mało,
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Witam. Super! Ten jest chyba bardziej zielony od tamtego. Mam tą litewską 8-kę ale trochę mnie wystraszyła w motkach. Chyba dokupię wełenki i postawię bardziej na zieleń. Czy mogę prosić o informację jaki kolor ma lniana nitka? Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękny:) Ja niedawno zrobiłam swojego pierwszego kołowca:) Dziękuję bardzo za wszelkie inspiracje i tutoriale:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely job, as all your's knitting! Hello from Ireland to you! M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię pierwszy w życiu sweter wg. Pani przepisu (kołowiec). Kupiłam Justę i robię na drutach 4,5 z pojedynczej nitki. Powoli zbliżam się do rękawów, chciałabym rozmiar rozmiar 36/38 - będę bardzo, bardzo wdzięczna za podpowiedź jak szeroka powinna być dziura na rękawy. Tak na oko wydaje mi się, że 20 oczek to trochę mało, ale robię na cieńszych drutach niż w tutorialu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziury na rękawy - gdy w 1/8 swetra masz 25 oczek,
      pozdrawiam

      Usuń
  9. swetry u ciebie na blogu rewelacja!!! masz niesamowity zmysł do projektów i dobierania barw

    OdpowiedzUsuń
  10. "Dziury na rękawy w każdym ze swetrów robiłam w innym miejscu." Tak czytałam opis w 1/8 itd.
    Teraz proszę o wyjaśnienie w którym miejscu koła licząc od jego centrum przyjmujemy początek otworu na rękaw? Inaczej czy otwór na rękaw mam liczyć jako szerokość od koła do mojej pachy czy od środka koła do obojczyka?
    Bo ja robię z wełnianej LIMY w rozmiarze góra 44 dół 46
    Dziękuję
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę dokładnie przeczytać i obejrzeć zdjęcia tu
    http://swetrydoroty.blogspot.com/2013/12/kursik-sweter-z-koa.html,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń